Hledej

pátek 2. listopadu 2018

Co to je za dobu?! Zrzky, móda, brunety?

Tohle téma mě trápí už dlouho a pořád jsem se k tomu pořádně nedostal. Až teď jsem se konečně dokopal k tomu to napsat. Jsem k tomu správně rozjetej. Proto prosím, až to budeš číst, tak jen nečti ale i o tom premejšlej, páč tohle k zamyšlení je na milión procent.

Tak jo hele, začnu asi větou, že: " ŽIJEME VE SVĚTĚ NARUBY!! ". Ať se podíváš kam se podíváš, vše je naopak než bylo před třeba 100lety. Nejvíc mě zaráží dvě věci. Móda a "ideál krásy". O těhlech věcech se v dalších řádkách dost naštvaně rozepíšu, protože to mě rozčiluje nejvíc. Je prostě načase, dojít si do úschovny očí a zase si je nasadit na hlavu kam patří a ne na zadky kde je v dnešní době asi většina lidí nosí protože to co je dnes v "kurzu" je Hirošima hadr a Nagasaki k tomu pánové a dámy.

Začnu tím pro mě méně pobuřujícím. A to jsou dnešní módní trendy. Heleďte se, vždy se Havlovi za ty jeho krátký gatě smáli, ale teď v dnešní době by se asi nejspíš promenádoval po molu. A jelikož jsme Češi, tak jsme si do toho ještě přidali naše oblíbený fusekle, kterýma vyplňujeme onu mezeru mezi botou a začátkem kalhot, kterej je tak na půli cesty mezi kotníkem a kolenem. Pro mě něco total hroznýho. A nejlíp když jsou ony ponožky barevné a strakaté. A další nepříjemností dnešní konvertované doby je to, že ne vždy na první pohled poznáte, na koho si děláte chutě. Opravdu by mě zajimalo, kam se vrátíme v módě příště...snad někam kde elegance a noblesa byla víc než, laciné ukazování výstřihů a dnes už i většiny zbytku těla. No uvidíme..

No a pak je tu věc, kterou nechápu už vůbec. Zrzavý. To už je vážně moc... Co na tom do háje všichni vidíte? Vždyť ještě před pár lety a to není tak dlouho, to byl symbol ošklivosti. Symbol něčeho špatnýho a nepeknýho. Tak kde se do háje vzalo to, že tyhle zrezlý hlavy jsou najednou pro většinu národa něco co všichni chlapy chtěj a ty holky se slabším myšlením se na to barví...jakože cože?? Vždyť ještě nedávno se holky za to, že byli rezatých styděly. A to nemluvím o pihách. Když jste před pár lety chytly do vínku tuhle super duper dabl kombinaci tak jste měli život, alespoň v dětství, v troskách. Tak kde se to sakra vzalo?! Jasně každej máme svůj vkus ( já jsem na bruneta a taky že mám tu nejkrásnějš z nich samozřejmě  ), ale že se to stane takovým fenoménem? Vždyť snad není reklama, kde by nějaká, co má na hlavě korozi, nebyla.. prostě blbá doba...totálně všechno naopak. Ale doufám a věřím, že to všechny přejde a přijdou na to, že není nad klasikou krásnou českou hnedovlasou holku. Že tenhle oranžovej opar, tahle hnusná mlha jednou opadne a všichni procitnou. Na tu dobu se moc těším. Chlapy otevřte oči! Za brunety na ně!!! A kdo souhlasí ať to sem napíše. A kdo ne tak taky. Jestli jsem někoho z vás naštval tak je to váš boj. Tohle je můj názor a za ním si stojím a vy s tím nic nezmůžete, páč na něj mám právo.

Takže zduř a zase někdy
Vláďa

Žádné komentáře:

Okomentovat

Buďme slušní :)