Hledej

neděle 2. září 2018

Back to school?!

Tak jo je to tady!
Ať už je ti 7, nebo 18, nebo u těch chytřejších klidně i víc, tak zejtra tě čeká každoroční dilema. Zase po dvou úžasných propařených a skvěle užitých měsících zpátky do tý pakárny.
No a tohoto tema se chytá spousta lidí z YouTube a snaží se všem těm školou povinných poradit, jak se nejlépe navrátit do onoho 10ti měsíčního procesu úkolů, přestávek a prospaných hodin. (A neříkej mi, že ty v hodinách nespíš. Ale spíš! Dělaj to všichni! Já nebyl jinej.)
Beauty nány radí 13ti letejm holkám jak se nejlíp nahodit tak aby vypadali na 30let. A rádoby fešáci zase ostatním hošanům jak moc krátký roury a jak moc vysoký ponožky k tomu.
Jasně pak jsou tu tací, kteří se to snaží pojmout seriózněji a pak ti co si z toho dělaj srandu.
No a pak jsem tu já. A ptám se, proč když, každej novej školní rok se točí videa o tom jak do třídy nakráčet jako největší frajer, nebo jako nejlehčí holka, tak proč někdo krucinál neudělá každej víkend video s názvem BACK TO WORK?
Proč mi někdo každou neděli neřekne, jak se na ten danej tejden připravit jak se napudrovat a do jakejch uplejch džínsů narvat svůj vercajk ( vážně kluci nechápu kam to tam všechno skládáte).
Proč mi někdo skrz internety v neděli neřekne, ať si pořádně připravím nervy na šéfa, protože bude namíchnutej z toho, že jsem zdrhnul v pátek o půl hoďky dřív. Nebo mi někdo neřekne jak se chovat tak abych byl v práci za frajera i po tom co jsem minulej tejden vysypal materiál za XY korun a jsem každýmu pro smích.
Nebo proč mi měsíc co měsíc, někdo nepromlouvá skrz video do duše, že ta vejplata je odpovídající a že stoji za to tam zase lézt.

No to je tak všechno k tomuto momentálně žhavýmu tématu. Každopádně jsem chtěl ještě dodat, že i když se ti zdá teď ta škola fakt vopruz a vůbec se ti tam nechce a já vím jaký to je, tak že je prostě potřeba se tím probít, protože pak se do ní jen těžko vrací.

Takže čau a zanedlouho nashledanou!

Jo a neboj se hodit nějakej ten koment. Mě to udělá sakra radost. A ty se můžeš beztrestně vyjádřit, čehož využij, protože to nemusí tak bejt dlouho vzhledem k tomu kdo se zase potlouká u moci. Ale o tom zase třeba jindy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Buďme slušní :)