Hledej

neděle 2. září 2018

Jde to i bez videí?

Ahoj všem, kteří nějakou náhodou kliknuli na tenhle menší blog.
Už dlouho jsem přemejšlel jak s ostatníma lidma sdílet svoje názory, velice hluboké myšlenky a vůbec všechny postřehy které mám. A je jedno jestli se týkají celosvětově řešených témat, a nebo jen toho kolik jsem si koupil rohlíků v krámku.
Jasně řeknete si, že je tu YouTube, kterej nabízí obrovský množství možností jak se prosadit, dělat to co člověka baví a ještě jako bonus za to inkasovat od YouTube prachy. Jasný to je všechno moc hezký, ale i přes to mám pár důvodu proč YT ne.

Tady asi ty pro me nejdůležitější:

1. Dělá to fakt každej. Ano přesně tak. Dneska každý malý děcko, který je schopný trefit na počítači tlačítko ON a zapnout internet, točí nějaký videa na YouTube, protože chce být jako jeho oblíbenej youtuber a vydělávat těžký love. Samozřejmě jsou tu Youtubeři, kteří to už valí roky a jsou fakt dobrý a originální a to co mají si vydobyli létama a svým nápadem, alespoň teda většina.

2. Můj xicht. Ne nemám zájem se někde vystavovat. Zajednak mám obličej jak půlnoční zjev a tělo plejtváka obrovskýho a zadruhak prostě protože nechci! Sice si říkáte, že takových je na YT spousta a je jim to jedno a lidem taky, že na tom nezáleží. Fajn! Ale mě na tom záleží a proč přidávat dalšího hrošíka, když už jich tam je až až.

3. Tohle mě jednoduše baví. 
Přesně tak! Baví mě psát. No a co? A né nejsem nějakej šprt, nebo  knihomol. Ono je to spíš naopak, ale o tom se dozvíš jestli ty moje bláboly budeš číst casteji, navíc každýho baví něco jinýho ne?

Takže toliko krátce k tomu co si tak nějak představuju, že bych chtěl dělat. Jestli tě to bavit bude nebo ne je na tobě, no vlastně na mě, ale na tobě je jestli se vrátíš, v což doufám.

Takže čau a brzy nashledanou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Buďme slušní :)